Doi morţi: UltraPro şi monitorul meu LG – part 1

Aşadar, în cazul în care trăiţi pe altă planetă şi nu aţi aflat încă, Ultrapro nu mai există. E mort. A dispărut. Probabil falimentar. Şi exact acum în aceste momente grele, mi s-a ars LG-ul meu L226WA, care a fost cumpărat de pe Upshop.ro (magazinul online Ultrapro) acum circa un un an şi jumătate. Menţionez că am cumpărat două monitoare de la ei, dintre care unul e în stare perfectă.

Ars fiind, Ultrapro mort, m-am dus la Sistem Braşov, unde nişte oameni super de treabă mi l-au luat şi l-au trimis în service autorizat LG, că unde altundeva putea să fie trimis… De unde s-a întors cu Foaia de Negare după 10 zile. Mai exact, această foaie spune că monitorul e distrus complet şi că trebuie schimbat (are şi neoanele arse şi panoul praf… bug de fabricaţie). Buun.. baiu e că trebuie să-l schimb de unde l-am cumpărat. Evident, de unde l-am cumpărat nu mai există, adică Ultrapro. Îs morţi. Falimentari probabil.

Următorul pas a fost aducerea monitorului acasă şi respectiv telefonul la serviciul de clienţi LG – 031-228-35-42De aici, nişte operatori cumsecade mi-au dat telefonul de la service LG – 021-233-24-91, de unde se pare că voi afla dacă am unde schimba monitorul sau dacă mi-l schimbă OPC-ul. Din nefericire, acolo nu a raspuns nimeni toată dimineaţa, aşa că acum fac strepezi.

Saga continuă. Menţionez că la vremea respectivă acest monitor a luat Chip Tip şi a costat un pic peste 300 de Euro. La banii ăştia mă aştept la orice. Pentru că o fi mult pentru mine, dar pentru percepţia altora cu siguranţă nu e.

Să vedem ce se mai întâmplă. Momentan mi s-a spus că voi fi sunat ca să mi se spună ce am de făcut mai departe. Însă hai să fim serioşi, în România rar te sună cineva dacă problema e a ta şi nu a celor ce sună. Sistem a făcut-o, ceea ce spune câte ceva despre ei. Îs de treabă. Să vedem cum va fi cu LG România