Doi morţi: UltraPro şi monitorul meu LG – deznodământul

Aşadar, cel puţin în scris, problema e rezolvată. Nu cu soluţii ciudate, de compromis. Le mulţumesc frumos pe această cale pentru efortul depus de a intra în normalitate. Ştiu că dacă aş fi acceptat banii, aş fi luat mai mult decât valoare pe care monitorul acesta o are acum, dar asta doar  în cazul meu… Probabil nu şi în cazul altor clienţi. Nu cred că am avut vreo contribuţie la această decizie a dânşilor, dar mă bucur că au luat-o. E corectă, e normală.

Nu mă îndoiesc că vor fi la fel de prompţi şi cu finalizarea efectivă a procesului de schimbare a bietului meu monitor. La fel, sper să nu primesc unul cu 3-4 pixeli morţi şi aberaţii cromatice, ca o formă de răzbunare. În România se scuipă des în mâncarea din restaurante. Sper să nu fie cazul şi aici.