Ce vor cumpărătorii

În a doua parte a studiului, cercetătorii au studiat consumatorii cu privire la comportamentele lor impulsive. Cercetătorii au recrutat cumpărători online care au făcut în mod frecvent achiziții neplanificate. Sondajul a întrebat despre elementele pe care le-au cumpărat impulsiv în trecut și despre strategiile reușite și nereușite pe care le foloseau pentru a încerca să reziste achizițiilor impulsive.

Echipa a constatat că articolele cele mai frecvente pe care oamenii le-au cumpărat impulsiv au fost articole de îmbrăcăminte, obiecte de uz casnic, obiecte pentru copii, produse de frumusețe, electronice și încălțăminte.

Participanții au vrut, de asemenea, unelte care i-ar ajuta să reflecteze asupra articolelor pe care le cumpărau, provocând întrebări precum „Chiar am nevoie de asta?” Și „Ce aș folosi pentru asta?”

Abordările cele mai nepopulare au sugerat însă că nu vor să fie jenați, rușinați sau controlatți cu privire la cumpărăturile lor. Majoritatea participanților nu au vrut instrumente care să necesite aprobarea de la altcineva sau care i-aR determinat să posteze cumpărăturile lor către social media.

Echipa evidențiază preocupările legate de design-ul site-urilor web care prioritizează obiectivele de afaceri în ceea ce privește bunăstarea oamenilor. Aceste practici ar putea să-i facă pe oameni să facă lucruri care nu sunt în interesul lor, o practică cunoscută sub numele de „modele întunecate”.

Cercetătorii subliniază că intervențiile pentru susținerea consumatorilor sunt greu de realizat fără cooperarea comercianților și sugerează că ar fi necesară o mai mare transparență, practici etice și chiar reglementare.